Followers

Thursday, April 21, 2011

rAGam

dh masuk 15 hari aku kerja...
huhuhu
mmg penat sgt...
tp arini aku off day....cm x off day je pun...pnat hari pertama keja x hilang lg...hahaha
tp aku kne keja jgak skrg ni nk cri fulus $$$

ok la jgak keje skrg ni...
jaga bhagian coklat...setiap hari terliur...hahaha
mna x terliur...hari2 ngadap coklat..huhuhu

mcm2 coklat yg sdap2...huhu
tp law stok coklat sampai...ya Allah..
mmg pnat sgt...
huhu

tp yg best nya mcm2 ragam owg yg aku jmpa..
baru nk msuk tajuk ni..haha
tnya tu tnya ni sal coklat...
pnat layan depa...

ade yg amek coklat tp x jd nk byar letak pulak tu kt tempat laen..
ikut dan diorg je.....haishhh
aku cepuk jgak bdak ni kang
tp alhamdulillah setakat ni ok la lg...


 terliur x???







LiKe jiKa sUka n FoLLow JiKa nAk :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...