Followers

Sunday, April 3, 2011

putus


waaaaaa....
tgh duk adjust2 tune tali...
tiba2 tali gitar bwah aku putus....siot btul....

nsib kene kt tangan....luke skit je..klaw kene kt muke 
mau calar muke aku....huhhh
dh xdpt nk memetik tali gitar....huhu
dh la aku xtaw kdai alat muzik area sini....

first lagu aku belajar dan boley la maen skit2 drp xreti ape2:
                                                    1. sang mantan, then,
                                                    2. sebelum cahaya
                                                    3. munajat cinta
                                                    4. aku mahu pulang
                                                    5. aku scandal
                                                    6. bila aku sudah tiada
                                                    7. kukatakan dengan indah
                                                    8. pagi yg gelap
                                                    9. kelibat si penyair
                                                  10. ruang rindu
dan lagu english pertama aku boleh maen...haha...
jeng...jeng...jeng
                                                  11. the man who sold the world(nirvana)

thank's zul fadzli sbb ajarkn aku cara maen gitar...haha




LiKe jiKa sUka n FoLLow JiKa nAk :)

1 comment:

  1. lagu2 tu sume bes...sye pom suke...:)....especially the man who sold the world...rock..yeah!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...