Followers

Friday, March 25, 2011

umur

rendang??????????
bangun dr tido je trus terhidu bau rendang...
rupa2nya my mom bt rendang utk mkn ngn pulut...
perghhhh...mmg sedap giler lah..

susah wooo nk jmpe rendang dr masakan mak aku....
selalu time raya aidilfitri ngn aidiladha 
 je mak aku akn bt rendang....

nk twu knpe ari ni mak aku bt rendang ngn pulut???
ari ni birthday adik aku yg ke-13 rupanya...
hahaha...
adik aku yg second last...
Mohd Najmi Bin Mohd Nazri


aku sndiri x ingat birthday adik2 aku...
hahaha


jeng...jeng...jeng......
hahaha

amacam??? mengancam x pulut rendang mak aku...
mkn rendang mak aku confirm
x akn jd zombi punya...haha
(iklan zombi kg pisang)

klaw nk rasa rendang mak aku
dtg la raya nnti...
hehehe


glitter-graphics.com
LiKe jiKa sUka n FoLLow JiKa nAk :)

2 comments:

  1. ahah! nk pulut rendang jgk untuk besday aku esk..
    mak!!!!
    nk pulut rendang mcm dlm gmbr ni..
    mcm sedap gile..haha

    ReplyDelete
  2. hehehe....sedap 0oooo
    btw hppy birthday to you

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...