Followers

Saturday, February 12, 2011

my housemate.........


dari lima org, skrg ni yg kekal hanye 3.....huhu.....mber aku yg sbelah kanan skali tu mmg rapat ngn aku...skrg ni dye dh x bersama ngn aku lg....dye dh berhenti wktu nk msuk sem 3....mmg aku sdey wktu tu :(...dye byk tlong aku bila aku susah......aku byk hutang budi kt dye ngn family dye....aku knal dye pun wktu msuk pLkn....dr situ kami mula rapat......aku mula mngenali family dye.....

lpas tamat pLkn baru lah aku knal ngn geng2 dye, yg 3 org lagi tu....pali, wazi ngn am....aku mula rapat ngn geng2 dye wktu dpt masuk polimas....diorang mmg best......minggu pertama ja masuk polimas wktu habis minggu orientasi kami terus belah blik lgkawi sama2...hahahaha......tp skrg aku blik lgkawi sorg2 ja...dh x ada teman...huhu....duduk serumah dgn diorang mcm2 yg terjadi....suka duka silih berganti......wlaupun kami bergaduh diorang tetap mber aku yg terbaek sepanjang hdup aku.....

kenangan yg aku x leh lupa time bulan puasa 2010.....mmg best....first time puasa dgn mber2 tanpa d sisi family aku...hahahaha......wktu sahur hari pertama mmg best, gerak mber ngn kuali.....jahat x.....hahahahaha.....dan lg 1 skrg ni aku tgh blajar maen gitar......hahahaha....besttt....sifu aku??? msti la yg duk tgh tu...pali....haha......dye yg ajar aku maen gitar....first lagu yg aku bley maen..haha...sang mantan....mmg best...lagu tu bermakna bg hidup aku :(.....

skrg ni sorang lg dh confirm nk berhenti....huhu....yg tggal skrg ni aku, pali ngn am....3 org ja dlm umah sewa ni.....perghhhh....mcm x caya......hahahahaha......tp aku ttap sedih....2 org dh tggalkn kami....umah sewa kami skrg ni mmg btul2 sunyi tanpa mereka.......
T-T

LiKe jiKa sUka n FoLLow JiKa nAk :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...